سریک گنبد و چادرملو یزد قهرمان اولین روز لیگ دسته اول والیبال بانوان



به گزارش ایرنا، دیدارهای خارج از خانه گروه ششم لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور در سالن المپیک گنبدکاووس در حال برگزاری است و چهار تیم سریک گنبدکاووس، کارگران مدرن خیابان شمالی، چادرملو اردکان از یزد و شهرداری ارومیه به مدت سه روز به رقابت می پردازد.

دیدار امروز چادرملو اردکان یزد و کارگران مدرن ح شمالی با اختلاف سه ست به پیروزی رسید و نتیجه 25 بر 20، 25 بر 19 و 25 بر 17 به سود چادرملو اردکان یزد شد.

تیم سریک گنبدکاووس نیز در دیدار با شهرداری ارومیه با سه ست پیاپی با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 19 و 25 بر 12 پیروز شد.

بازی های فردا به ترتیب بین تیم های چادرملو اردکان یزد – سریک گنبدکاووس و کارگران مدرن – شهرداری ارومیه برگزار می شود.

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس، تیم والیبال بانوان گنبد سریک گنبد از 14 تا 19 دی ماه میزبان گروه اول گروه ششم لیگ دسته اول خواهد بود.

خجت الله یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یادآور شد: اولین دوره مسابقات والیبال قهرمانی بانوان یک کشور از 4 تا 8 دی ماه با حضور 35 تیم در 8 گروه (سه گروه پنج تیمی و پنج تیمی) برگزار می شود. گروه های چهار تیمی).

یوسفی ادامه داد: طبق برنامه، شاملی کازرون از گروه یک، سورن فارس میزبان گروه 2، سدیک گفتار تهران میزبان گروه 3، نوین ارومیه میزبان گروه 4، نادر رمضانی میزبان گروه 5، سریک گنبدکاووس میزبان گروه خواهد شد. 15 آبان ماه سورن در گروه هفتم قرار می گیرد و آذرخش رامسر میزانبان در گروه هشتم این دوره از مسابقات قرار دارد.

بر اساس اعلام اداره کل ورزش و جوانان گنبدکاووسا در حال حاضر 5 هزار ورزشکار در 40 هیئت ورزشی این شهرستان 375 هزار نفری بیمه شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید