اعتیاد عجیب غذایی که از علائم آلزایمر است


اگر به طور ناگهانی هوس خوردن غذایی کردید که دوست نداشتید، اما می خواهید امروز بیشتر بخورید، بدانید که مستعد ابتلا به آلزایمر هستید.

میل به خوردن در افراد مختلف متفاوت است. ممکن است بخواهید یک لحظه غذاهای ناسالم بخورید و لحظه ای دیگر از میوه ها و سبزیجات لذت ببرید. بستگی به شرایط شما دارد، اما به طور کلی، اشتهای برخی افراد نشانه خطر ابتلا به آلزایمر است.

هوس خوردن طولانی مدت برای یک غذا می تواند یکی از اولین نشانه های آلزایمر باشد. یک مطالعه در سال 2015 نشان می دهد که افراد مبتلا به آلزایمر تغییراتی را در عادات غذایی خود تجربه می کنند.

آنها ممکن است فقط یک غذا را برای مدت طولانی میل کنند زیرا تغییراتی در مغز و روان ایجاد می شود که بر لوب جلویی پشت پیشانی و گوش تأثیر می گذارد و عملکرد آنها را تغییر می دهد و می تواند منجر به رفتار شود. دیدار عجیب یک مرد.

اعتیاد عجیب غذایی که از علائم آلزایمر است

تغییرات در اشتها نیز می تواند در بین افراد مبتلا به آلزایمر و ترجیحات غذایی آنها متفاوت باشد.

همه چیز فقط به آنچه می خورید بستگی ندارد. اما میزان غذای مصرفی نیز بسیار مهم است. اشتهای بسیاری از افرادی که به طور ناگهانی دچار تغییرات آلزایمر می شوند. اشتهای آنها می تواند بسیار کم یا بسیار زیاد باشد که می تواند یکی از اولین علائم آلزایمر باشد و همچنین معمولاً علائم افسردگی را تقلید می کند.

اعتیاد عجیب غذایی که از علائم آلزایمر است

اگر ناگهان متوجه شدید که غذاهایی را می خواهید که دوست ندارید اما دوست دارید امروز بیشتر از آنها بخورید، بدانید که در معرض خطر ابتلا به بیماری آلزایمر هستید. به خصوص غذاهای شیرین، غذاهای شکلاتی و غذاهایی با طعم بسیار قوی که اغلب از موادی مانند سس استفاده می کنند، این خطر را بیشتر به شما نشان می دهند.

با پیشرفت بیماری آلزایمر، علائم بیماری بدتر می شود و این در افراد مبتلا به آلزایمر دیده می شود. بلع نیز می تواند یک مشکل در آلزایمر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید