POVA 5G اولین تکنوفون 5G را معرفی کرد


تکنو به طور رسمی از اولین گوشی هوشمند 5G خود با نام POVA 5G در میان سکوت خبری رونمایی کرد. این محصول نیز مانند نسل قبلی خود از نمایشگر و باتری بزرگی بهره می برد. 5G Techno از یک دوربین پشتی سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی استفاده می کند. در ادامه نگاهی به ویژگی ها و قابلیت های POVA 5G خواهیم داشت.

به گفته Gizmocchina، Techno POVA 5G از یک پنل بزرگ ۶.۹۵ اینچی IPS LCD با دوربین سلفی در سوراخ در مرکز نمایشگر استفاده می‌کند. وضوح صفحه نمایش FULL HD Plus (1080 در 2460 پیکسل) و تراکم پیکسلی آن 480 ppi است. صفحه نمایش تلفن تکنو از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند و دستگاه از تراشه مدیاتک ۹۰۰ دیمنسیتی تغذیه می کند.

POVA 5G

POVA 5G از هشت گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 استفاده می کند. به طور پیش فرض، این دستگاه با سیستم عامل اندروید 11 عرضه می شود. البته تکنو رابط کاربری اختصاصی خود به نام HiOS را نیز در سیستم عامل قرار داده است. همچنین از سه گیگابایت حافظه مجازی نیز پشتیبانی می کند. در بخش امنیتی، POVA 5G از حسگر اثر انگشت استفاده می کند. در تصاویر منتشر شده از این گوشی مدل مشکی رنگ آن را مشاهده می کنید.

سیستم دوربین عقب POVA 5G شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین 2 مگاپیکسلی و یک سنسور هوش مصنوعی است. دوربین جلویی این گوشی 12 مگاپیکسلی است. POVA 5G همچنین قابلیت های نرم افزاری خاصی مانند Timeless 4K و Panorama را به کاربران ارائه می دهد.

مقاله مرتبط:

5G‌ Techno از یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند و از فناوری شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. این شرکت ادعا می کند که پس از 15 دقیقه شارژ، POVA 5G می تواند تا سه ساعت پخش شود. با هر بار شارژ کامل دستگاه، زمان آماده به کار 775 ساعت، زمان مکالمه 55 ساعت و زمان بازی 11 ساعت است. ابعاد گوشی تکنو 172.82 در 78.24 میلی متر و ضخامت آن کمتر از یک سانتی متر است.

گفته می شود POVA 5G با قیمت 289 دلار در دسترس است. اما تاریخ عرضه رسمی این محصول هنوز اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید