مادورو: مجذوب رهبر انقلاب ایران هستم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش مهر، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا در گفت و گو با شبکه المیادین درباره مسائل مختلف از اقتصاد گرفته تا مسئله فلسطین و شهادت سردار سلیمانی و همچنین تمایل خود برای رفتن به ایران و اشتیاق به مقام عالی صحبت کرد. خبرگزاری. رهبری آیت الله خامنه ای است.

مادورو در مورد ایران نیز گفت که روابط با جمهوری اسلامی ایران همیشه خوب بوده است. وی با بیان اینکه شیفته حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب است، گفت: هر وقت به ایران می آیم از صحبت با آیت الله لذت می برم. او مردی با هوش و ذکاوت بالاست. لذا امیدواریم در سفر بعدی این فرصت را داشته باشم که بار دیگر با حضرت آیت الله خامنه ای گفتگو کنم. مادورو به المیادین گفت که به زودی به دعوت دکتر رئیسی به تهران خواهد رفت.

مادورو همچنین به سفر شهید سلیمانی به ونزوئلا در سال 1995 اشاره کرد. وی با بیان اینکه سردار سلیمانی فردی بشاش و خوش بین بود، گفت: خدا را شکر می کنم که با او ملاقات کردم. مادورو با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در حال مقابله با تروریسم و ​​جنایتکاران است، گفت: بشریت باید از جنایت هولناک شهید سلیمانی درس بگیرد.

مادورو درباره مسئله فلسطین نیز تاکید کرد که فلسطین سرزمین مقدسی است و برای ما جایگاه والایی دارد. وی تاکید کرد که هیچکس جرات نمی کند از ما بخواهد که مسئله فلسطین را ترک کنیم.

رئیس‌جمهور ونزوئلا همچنین با اشاره به حوادث سوریه خاطرنشان کرد: سوریه در 11 سال گذشته آسیب‌های زیادی دیده است، اما این کشور می‌داند چگونه مقاومت کند و پیروز شود. من مطمئن هستم که ارتش و مردم سوریه و همچنین بشار اسد برای اعتلای مجدد سوریه و آزادسازی کامل سوریه تلاش خواهند کرد.

مادر و همچنین O وی گفت: 2021 اولین سال رشد اقتصادی ونزوئلا از زمان اعمال تحریم های آمریکا خواهد بود. وی ابراز امیدواری کرد که سال 2022 سال موفقی برای ونزوئلا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید