LG PuriCare AeroTower هوای محل زندگی شما را با کمترین صدا تصفیه می کند.


طی دو سال گذشته، ویروس کرونا شرکت‌ها را مجبور کرده است تا توجه بیشتری به دستگاه‌هایی داشته باشند که کیفیت هوای داخل خانه را بهبود می‌بخشند. اکنون که هوا نسبت به چند ماه پیش سردتر شده است، بهتر است با تصفیه هوای داخل خانه نه تنها محیط، بلکه بیماری ها را نیز پاکسازی کنیم. در عوض آن را گرم نگه دارید. محصول جدید ال‌جی، PuriCare AeroTower، برای انجام این کار طراحی شده است و برای این کار عالی است.

به گزارش Digital Trends، این دستگاه تصفیه هوا هم به عنوان فن و هم به عنوان گرم کن عمل می کند. ال‌جی PuriCare AeroTower در نمایشگاه CES 2022 به نمایش گذاشته می‌شود. AeroTower می‌تواند 360 درجه بچرخد و هوا را در یکی از سه حالت مستقیم، عریض و پراکنده ارائه کند.

هوا را مستقیماً با زاویه ای باریک از طریق گریل دیفیوزر هدایت می کند. در حالی که حالت عریض یک نسیم افقی گسترده ساطع می کند. حالت انتشار نیز جریان های عمودی و غیر مستقیم را برای جلوگیری از رکود هوا فراهم می کند. در حالت های مختلف می توانید دما را تا 86 درجه فارنهایت افزایش دهید.

PuriCare AeroTower

شاید مهمترین ویژگی AeroTower باشد حجم آن. تنها با 23 دسی بل، این دستگاه را می توان در یک دفتر کار خانگی بدون تداخل با تماس های ویدیویی قرار داد. چون عملا ساکت است. LG Puricare AeroTower از یک فیلتر HEPA چند مرحله ای استفاده می کند که 99.97 درصد ذرات 0.3 میکرونی را جذب می کند.

این محصول همچنین از فناوری UVnano برای از بین بردن باکتری هایی که می توانند در استفاده طولانی مدت روی فن تجمع کنند، استفاده می کند. وجود چنین فیلتری در Puricare AeroTower به این معنی است که مهم نیست در چه فصلی از سال هستید، این دستگاه همیشه کیفیت هوای داخل خانه شما را کنترل می کند. اگر حیوان خانگی در خانه دارید، این دستگاه می تواند به بهبود کیفیت هوای منطقه شما کمک کند.

مقاله مرتبط:

می‌توانید داده‌های جمع‌آوری‌شده کیفیت هوا را با استفاده از پاک‌کننده صفحه LCD یا برنامه موبایل LG ThinQ بررسی کنید. شما همچنین می توانید از این برنامه برای تغییر تنظیمات AeroTower استفاده کنید. حتی اگر در خانه نیستید.

دستگاه تصفیه هوای جدید ال جی ظاهری بسیار شیک دارد و به راحتی جای خود را در دکوراسیون جدید خانه پیدا می کند و دو رنگ بژ و نقره ای آن گزینه های بیشتری را در اختیار خریدار قرار می دهد. در پایان لازم به ذکر است که اطلاعات دسترسی و سایر جزئیات در مورد دستگاه تصفیه هوا LG PuriCare AeroTower در نمایشگاه CES 2022 در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید