بهاروند گفت: قرارداد اسکوچیچ در مدت حضورم در فدراسیون فوتبال به ریال امضا شد.


بهاروند گفت: قرارداد اسکوچیچ در مدت حضورم در فدراسیون فوتبال به ریال امضا شد.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد اسکوچیچ در مدت حضور من در فدراسیون فوتبال به ریال منعقد شد و این قرارداد تغییری نکرده است.

هدایت تیم ملی فوتبال ایران بر عهده دراگان اسکوچیچ است. تیم ملی فوتبال ایران یک تیم بین المللی فوتبال است. تیم ملی به نمایندگی از ایران بازی خواهد کرد و زیر نظر فدراسیون فوتبال ایران فعالیت خواهد کرد. مرکز ملی فوتبال ایران محل تمرین این دسته و سایر رده های تیم ملی ایران است. اولین بازی رسمی تیم ملی همچنین در 12 شهریور 1320 در کابل مقابل افغانستان بازی شد که با تساوی به پایان رسید.

به گزارش سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، «حیدر بهاروند» در خصوص وضعیت قرارداد اسکوچیچ گفت: زمانی که رئیس فدراسیون فوتبال بودم، پس از پیشنهاد من و با موافقت کمیته فنی و هیئت مدیره فدراسیون فوتبال. مدیران فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتیم تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را در فوتبال هدایت کنیم. با توجه به شرایط سخت اقتصادی و افزایش نرخ ارز در کشور، قرارداد سرمربی تیم ملی را ریالی تعیین کرده ایم. این قرارداد توسط تیم حقوقی فدراسیون فوتبال تنظیم و امضا شد.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال افزود: برخلاف شایعات برخی افراد، این قرارداد تغییری نکرده و مبلغ قرارداد اسکوچیچ به ریال درج شده است. متن قرارداد همان متن مورد تایید تیم حقوقی است که به امضای سرمربی تیم ملی نیز رسیده است و اصل قرارداد موجود است و توسط فدراسیون فوتبال در حال اجراست. این قرارداد به مراجع نظارتی نیز ارسال شد که این موضوع را برای بررسی و محاکمه به قوه محترم قضاییه فدراسیون فوتبال ارسال کردیم. بهتر است افرادی که مدعی تغییر قرارداد ریالی خود به دلار اسکوچیچ هستند این نسخه را ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید