تعطیلی مدارس اصفهان و 10 شهر


به گزارش اقتصادآنلاین، ایرج حشمتی با اشاره به اطلاعیه کارگروه اضطراری آلودگی هوای اصفهان، گفت: با گزارشات ادارات متولی مقرر شد روز سه شنبه 6 دی ماه اقدام شود.

دبیر کارگروه آلودگی شدید هوای اصفهان روز سه شنبه از تعطیلی رویدادهای آموزشی حضوری در تمامی مقاطع تحصیلی اعم از دولتی و غیردولتی، مدارس استثنایی، مهدکودک ها، آموزشگاه های آزاد زبان و علوم خبر داد. شاهین شهر، خمینی شهر، دولت آباد، زرنشهر، مبارک، فولادشهر، فلاورجان، کاشان،

غایب آران، بیجول و نجف آباد زیر نظر اداره کل آموزش و پرورش استان خواهد بود.

وی از معرفی طرح های زوج و فرد درب منزل از ساعت 6 الی 22 خبر داد و افزود: برخورد با انواع خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی خودروها در اصفهان با پیگیری جاده شهری و معاونت اداره کل تقویت می شود. شهرداری اصفهان. وزیر حمل و نقل و حمل و نقل.

مدیرکل محیط زیست استان همچنین از تعطیلی کامل کارخانه های سنگ شکن و سنگ شکن در اطراف شهر اصفهان با پیگیری سازمان صمت و شرکت نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، وی با اشاره به ممنوعیت هرگونه ورزش در فضای باز در پارک ها، بوستان ها و ایستگاه های ورزشی با توجه به دستورالعمل اداره کل ورزش و جوانان استان افزود:

فعالیت‌های عمرانی مرتبط با آلودگی از جمله حفاری و خاک‌ریزی در شهر اصفهان در مناطق 15 گانه اصفهان با اقدام شهرداری اصفهان متوقف می‌شود.

حشمتی با توجه ویژه به پیشگیری و تشدید فعالیت‌های آلودگی‌زا توسط شهرداری‌های شهرهای اقماری اصفهان، گفت: از ساکنان اصفهان و سایر شهرها و همچنین مراکز پرجمعیت و صنعتی استان درخواست می‌شود تا میزان مصرف را افزایش دهند. میزان آلاینده ها از طریق استفاده بهینه از گاز طبیعی برای گروه های آسیب پذیر اعم از کودکان، سالمندان، بیماران قلبی عروقی و تنفسی نیز باید از تردد غیرضروری و گذرگاه های شلوغ خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید