خانه ای تاریخی در دل کوه را کشف کنید + عکس


کوهنوردان ایتالیایی خانه متروکه ای را پیدا کردند که بر فراز کوه ها و صخره های غیرقابل دسترس ساخته شده بود و در بالای کوه کریستالو در ارتفاع 2700 متری قرار داشت. اعتقاد بر این است که این خانه در سال 1915 توسط سربازان ایتالیایی به عنوان مخفیگاه ساخته شده است.

مونت کریستالو، واقع در دولومیت های ایتالیا در رشته کوه های آلپ، رشته کوهی طولانی و ناهموار با چهار قله بالای 3000 متر است. امروزه این رشته کوه بخشی از پارک طبیعی Ampezzo Dolomites است، اما در طول جنگ جهانی اول صحنه نبردهای شدید بین ایتالیا و اتریش-مجارستان بود. طرف های متخاصم توپخانه های سنگینی را در این منطقه مستقر کردند، تونل هایی را در زیر مواضع یکدیگر ساختند و قله های کوه را منفجر کردند تا بهمن ها را تحریک کنند که جان هزاران نفر را گرفت. ارتش همچنین پناهگاه های زیادی در این منطقه ساخت و کوه را برای این کار کند.

15176342_808

دولومیت ها رشته کوه های عظیمی در رشته کوه های آلپ ایتالیا در شمال شرقی ایتالیا هستند که در میان مناطق ترنتینو-آلتو آدیگه، ونتو و فریولی ونزیا جولیا امتداد دارند. دولومیت های ایتالیایی که در سال 2009 در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند، 141903 هکتار مساحت دارند و بدون شک یکی از چشمگیرترین مکان های کوهستانی در جهان هستند. بازدیدکننده مسحور صخره های بی نظیر، دیواره های شیب، قله های صخره ای، فلات های کارستی، دره های نمادین و مراتع کوهستانی این منطقه می شود که منظره بی نظیری را ایجاد می کند.

15176343_795

دیدگاهتان را بنویسید